13 Ekim 2008 Pazartesi

Era Vulgaris


Geçen hafta içersinde iki yeni albüm dinleme fırsatım oldu. Bunlardan birisi Queens of the Stone Age'in Era Vulgaris'iydi.

Albümü ilk dinlediğimde öne çıkan parçalar Sick Sick Sick, 3's & 7's ve Make It wit Chu..Sonraki dinlemelerde beğendiklerim ise Misfit Love, I'm Designer, Into the Hollow . Değişmeyen favori şarkım ise Make It wit Chu..

Quotsa albüm kapakları açısından oldum olası beğenimi kazanamamış bir grup.Son albüm kapaklarını gördüğümde de bu durum maalesef değişmedi.

Albümdeki parça düzenlemeleri, ritmleri ve gitar tonlarını beğendim. Josh Homme her ne kadar ZZTop'a öykündüklerini ifade etse de yaratıcı gitar tonları açısından Jack White'a oldukça yaklaşmış.

Bu albümü distortion gitar-davul müziğini seven ve yeni bir şeyler dinlemek isteyenlere öneririm.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu adamları severim ama neden bilemem , aslında sound garden var azıcık tadında, ama onları da seviyorum sanırım sebep bu ...

azıcık var zaten çok değil :)
no one knows ,liitle sister vardı...
güzellerdi de ,dinlediklerimden yani ,hatırladıklarımdan ...

şimdi klibe gelelim, çok sarımtrak bir havası var ,acı sarı derler bu renge ki hiç sevmem, hani şarkı şöyle melankolik öğeler içerse içinde biraz belki de ...

albüm kapağına gelinceee, yenilmiş,ısırılmış 'AMPUL' çok hoş,ancak yine sponge bob kıl hali :S

ne denebilir bilemedim ben,açıkçası :)

ama dediğim gibi ben grubu severim,destekliyorum çalışmalarını,iyi isimlerle,gruplarla düet de yapsınlar,konserlere de çıksınlar hatta :)

onlar buraya da mı gelmişti,evet evet gelmişlerdi :)